NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



niedziela, 4 maja 2014

Moja zakupowa lista życzeń

Pod koniec maja wybieram się do Polski, w związku z czym od pewnego już czasu tworzę tak zwaną "wish list" czyli listę życzeń rzeczy które zamierzam upolować podczas mojego pobytu. Postanowiłam stworzyć taką przemyślaną listę, bo zazwyczaj gdy wchodzę do polskich drogerii to dostaje oczopląsu i kupuje "wszystko i nic". Potem pukam się w głowę, że portfel pusty a nie kupiłam nic przydatnego. Tym razem postawiłam na produkty, których tam gdzie mieszkam nie ma i które chcę przetestować po wcześniejszym czytaniu pozytywnych recenzji na blogach.

Lista będzie się zwiększać powoli, bo ciągle mi się coś przypomina ;) Może wy mi też coś doradzicie na co warto zwrócić uwagę?



1.Essence Lash Mania - tusz do rzęs




2.Eveline Big Volume Lash - tusz do rzęs



3. Bielenda masełko do ust

4. Phenome peeling enzymatyczny



5. Artdeco - Baza pod cienie 




6. Puder Catrice









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz