NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



wtorek, 15 kwietnia 2014

Domowe Spa: Peeling do ust



Zapraszam was moje Królewny na nową serię postów Domowe Spa, czyli jak w domowym zaciszu bez obrabiania banku zrobić sobie z naturalnych i łatwo dostępnych składników fajne produkty kosmetyczne.
Mam nadzieję, że ta seria przypadnie wam do gustu i skorzystacie z niektórych przepisów :)

W tej odsłonie chcę wam pokazać łatwy przepis na domowy peeling do ust, który jest smaczny (możemy go zlizać z ust językiem i zjeść) ale przede wszystkim świetnie wygładza i nawilża usta.
Po co wydawać 50 zł na gotowy peeling do ust taki jak Pat&Rub, skoro można bardzo szybo i łatwo zrobić sobie samemu.

Co nam będzie potrzebne? Tylko 3 składniki, które z pewnością większość z nas ma w domu:

Łyżeczka brązowego cukru (może też być biały)
Łyżeczka miodu
Łyżeczka oliwy z oliwek




 


Następnie wszystkie składniki mieszamy razem



Przekładamy do małego pojemniczka (najlepiej zamykanego - ja użyłam po kremie pod oczy) i chowamy do lodówki  żeby peeling utrzymał świeżość przez około 2-3 tygodnie.



Miłego używania i smacznego :)


1 komentarz:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić myjnie fryzjerskie . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń