NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



poniedziałek, 21 lipca 2014

Rozdanie (zamknięte)

Cześć moje Królewny,

dziś mam dla was małe rozdanie.

Do zgarnięcia jest zestaw czterech produktów:

Krem BB La Roche-Posay Hydreane w kolorze Light SPF 20
Rozświetlacz Make Up Academy Undress Your Skin
Róż Make Up Academy w kolorze Bubble Gum
Błyszczyk do ust NYX w kolorze Sponge Cake



Co trzeba zrobić żeby się załapać? 


  • Dołączyć do grona czytelników Pink Beauty Spy dodając mnie do swoich kręgów
  • Zostawić na dole komentarz w którym napiszesz co robisz/będziesz robić w te wakacje
Rozdanie jest otwarte do 10.08.2014

Have Fun!


14 komentarzy:

  1. Dodałam do kręgu jako: Katarzyna Poloczek
    Mój plan na tegoroczne wakacje :
    - to zaliczenie praktyki wakacyjnej i wyjazd do Chorwacji . Mam nadzieję , że uda mi się to spełnić .

    Pozdrawiam :)
    kassiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Cię w swoich kręgach już :-)))
    Wyskakuję na krótkie wypady tu i tam , najczęściej nad morze, robimy dłuższe trasy rowerow :-)
    Oczywiście nie sama :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w kręgach jako BlondName :)
    Moje wakacje zaczęły sie juz 3 tygodnie temu. Wczoraj i dzis bawiłam się na weselu siostry, a jutro wyjeżdżam z Mężem do Niemiec do kuzynki, która 8.08 urodzi córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli po drodze odwiedzisz drogerię DM ;)

      Usuń
    2. Taaaak :) byłam juz trzy razy od przyjazdu tutaj i ciagle nie mam dosyć :)

      Usuń
    3. Czekam na haul na blogu :)

      Usuń
  4. Mam :) Wakacje spędzam na poszukiwaniu nowej pracy, nie jest lekko ale się nie poddaje :) Nadrabiam zaległości w blogosferze :), czytaniu i relacjach z najbliższymi... Ale żeby nie było tak "nudno" to w sierpniu szykuje się mały wypad nad z jeziorko z moim TŻ :

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od jakiegoś czasu obserwuję jako Katarzyna Krzos.
    Jeśli chodzi o wakacje to raczej nie mam jako takich planów. A to dlatego,że mąż pracuje za granicą,a jak przyjedzie na urlop to będzie masa pracy do zrobienia. W przyszłą niedzielę będziemy obchodzić pierwszą rocznicę ślubu,więc jeśli uda się,że mąż już przyjedzie,chcemy ten dzień spędzić w trójkę,wraz z naszym synkiem:) Nagroda rewelacyjna, kusi mnie bardzo i chcę wygrać:*

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim, ja mam spore zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    A ja zbierałam cały miesiąc Jagody w lesie, a teraz leniuchuje :) Poniekąd była to moja praca ;) Mam zamiar pojechać jeszcze na Słowację :)

    OdpowiedzUsuń