NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



poniedziałek, 5 maja 2014

Kosmetyczny haul zakupowy Maj

Witam was moje Królewny po krótkiej przerwie. Zabiegana ostatnio jestem, dużo pracy niestety no i jakoś tak mniej czasu na bloga zostało...

Wybrałam się ostatnio na małe zakupy i zawędrowałam do internetowej drogerii Escentual, oraz do naszych lokalnych Boots i Superdrug. Do Superdrug nie zachodzę zbyt często bo osobiście wolę drogerię Boots ale jakoś tak mnie tam zaniosło :)

Zacznę od Escentual:

Akurat była promocja na francuskie kosmetyki -30%


















Więc jak tu się nie skusić na żel do mycia twarzy Avene oraz na złoty olejek do ciała Nuxe i krem do oczu:)


Kolej na Superdrug

 Zaczynam moją przygodę z kosmetykami Palmer's. Można je już dostać w polskich drogeriach. Kiedyś używałam balsamu do ciała z tej serii, a od niedawna pojawiła się też seria do twarzy - co ważne bez parabenów!







Żel do mycia twarzy Palmer's - fajny bo z pompką


Krem do twarzy na noc - duże opakowanie 75g






Krem pod oczy



















                             




Rozsławiony już płyn micelarny L'oreal



Maska do włosów John Frieda - żeby się włosy nie puszyły


























Drogeria Boots:


Coś mnie wzięło na Revlon;)

Rozświetlająca baza Photoready Skinlights
Korektor Photoready
Róż do policzków w kremie

Dajcie znać czy używałyście już coś z tej listy i jakie jest wasze zdanie :)
Pozdrawiam i do następnego razu!

2 komentarze:

  1. muszę się skusić na te kosmetyki Pelamersa bo słyszałam, że są niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń