NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



czwartek, 3 lipca 2014

Moje zdobycze z Polski Golden Rose, Essence, NYX



Cześć moje Królewny,

Dziś zapraszam was na moje małe zdobycze, które udało mi się upolować podczas mojego pobytu w Polsce na początku czerwca. Nie wiem jak to się stało, ale kupiłam zdecydowanie mniej niż zamierzałam co normalnie się nie zdarza bo zazwyczaj kupuję nadmiar wszystkiego i potem nie mam gdzie tego upchać w walizce.
Szczerze mówiąc to jestem bardzo zaskoczona i mój portfel pewnie też :) Jedyne czego dużo przywiozłam to Polskie jedzenie, ale tego wam tu pokazywać nie będę...


W księgarni Matras kupiłam sobie 3 książki bo uwielbiam czytać:




 Na stoisku Golden Rose kupiłam 4 lakiery ale dwa zostawiłam mamie bo mi się jednak nie podobały i przywiozłam tylko dwa:






W drogerii Natura upolowałam ostatnie dwie maskary Essence a w Douglasie korektor pod oczy NYX:


W Reserved zestaw dwóch bransoletek:

I na koniec na lotnisku w sklepie wolno cłowym przecudowny cukierkowy perfum Prady:



6 komentarzy:

  1. mi jakoś ten zapach Prady nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno skończyłam czytać Bridget :) świetna książka. Wciąga totalnie :) warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czeka cierpliwie w kolejce aż skończę czytać inną książkę :)

      Usuń
  3. lakiery od golden i te bransoletki mnie zaciekawiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery całkiem całkiem, natomiast bransoletki jakościowo nie warte swojej ceny niestety.

      Usuń