NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



niedziela, 16 marca 2014

Marcowy Haul Zakupowy Primark, Primark Home, Boots, Debenhams




Witam was dzisiaj moje Królewny i zapraszam na marcowy haul zakupowy.
Jestem zakupoholiczką i nie będę ukrywać, że uwielbiam zakupy i sprawiają mi one niesamowitą satysfakcję. To już jest poważne uzależnienie... :)

PRIMARK:
Wieszak na akcesoria (szaliki, apaszki) £1.50
Opaska do odgarnięcia włosów do domowego spa £1.50
Chusteczki wilgotne £1
Lampioniki £6








Tak prezentują się lampioniki po rozłożeniu








PRIMARK

Szorty na lato £8










BOOTS 

Promocja 3 za 2

Batiste - suchy szampon £2.99

L'Oreal Sublime Bronze - samoopalacz £15.99

Revlon - colour stay podkład £12.99





Dwa róże do policzków: Sleek w kolorze Rose Gold - £4.49  i Bourjouis w kolorze 34 - £7.99



                                                                                                     
I na koniec już, mój ostatni zakup z Debenhams nad którym się długo zastanawiałam:                                 





Paletka Naked Basic £20



Dajcie znać czy wam się podobały moje zakupy i w których sklepach najbardziej lubicie robić zakupy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz