NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



niedziela, 9 lutego 2014

Podkład L'Oréal Nude Magique Eau de Teint







Dzisiaj zapraszam na pierwsze wrażenie podkładu L'Oreal Nude Magique de Teint.
Z tego co wiem, podkład nie jest jeszcze dostępny w Polsce - nie wiem dlaczego, gdyż w Anglii i w USA jest dostępny na rynku już od kilku miesięcy.

Byłam bardzo ciekawa tego produktu, ponieważ szukałam czegoś lekkiego do mojej tłustej cery. Wcześniej używałam Max Factor Facefinity 3 w 1 oraz L'Oreal True Match, ale oba były za ciężkie i tworzyły tapetę :(
Producent twierdzi, że Nude Magique jest lżejszy od wody i ma lekkie do średniego krycie - a o takie mi chodzi.

Zacznijmy więc od opakowania. Buteleczka jest szklana i prezentuje się naprawdę ładnie. Jeśli chodzi o pojemność to jest zdecydowanie mniej niż możemy się spodziewać w normalnych pokładach bo tylko 20 ml. Cena to około £10 czyli mniej więcej 50 zł.
Buteleczka nie ma dozownika czy pompki, poprostu wylewa się podkład bezpośrednio na palec, najpierw trzeba go wstrząsnąć, przy czym trzeba bardzo uważać bo jest niesamowicie rzadki i łatwo go niechcacy rozlać.
Jak do tej pory to widziałam tylko 5 kolorów, które są dostępne na Angielskim rynku, i gama kolorystyczna jest od ciepłego ivory do ciemnego beżu.

Testowałam ten podkład na sobie przez ostatnie 5 tygodni, i jak do tej pory to jestem bardzo zadowolona. Krycie można bez problemu budować kolejnymi warstwami podkładu, bez efektu tapety. Produkt utrzymuje się około 5-6 godzin na cerze tłustej. Przy nakładaniu ma bardzo aksamitną  konsystencję i rozprowadza się niesamowicie szybko i przyjemnie ( prawdopodobnie za sprawą silikonów).

Sumując, produkt daje bardzo naturalne krycie i jest napewno jednym z moich ulubieńców.

Zapraszam do czytania moich pozostałych postów i do lajkowania :) jak również na







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz