NOWY ADRES MOJEGO BLOGA




Zapraszam!



środa, 22 stycznia 2014

Projekt Denko - Styczeń

Jeśli podoba ci się to co czytasz kliknij na 
OBSERWUJ z lewej strony


Projekt Denko - Styczeń 2014



Udało mi się uzbierać kilka pustych opakowań i postanowiłam zrobić mój pierwszy projekt denko. Mam zamiar zużywać teraz wszystkie kosmetyki do końca a nie tak jak do tej pory, kupowałam ci
ągle to nowe produkty zamiast skończyć te już pootwierane. Tak więc zaczynajmy.




1. +NYX Cosmetics  HD Studio Finishing Powder


Jest to mineralny puder o białym zabarwieniu (prawie jak mąka), bardzo drobno zmielony i jedwabisty w dotyku. 
Skład to 100% krzemu. Nic więcej w nim nie ma.

Co mówi producent: powinien absorbować nadmiar wydzielanego sebum i zostawiać skórę matową.

Moja opinia:

moja skóra twarzy jest bardzo tłusta, zazwyczaj już 3-4 godziny po nałożeniu makijażu świecę się niesamowicie. Ten produkt na pewno matowi i wygładza skórę, przy tym dodatkowo też utrwala podkład. Na mojej tłustej cerze po około 4 godzinach muszę poprawić makijaż i nałożyć NYX HD puder na twarz żeby ją zmatowić.
Puder jest naprawdę dobry i prawdopodobnie kupię go ponownie. Jedynym minusem tego produktu jest jego wydajność, a raczej brak i co za tym idzie cena. Puder kosztuje £10 (około 50 PLN).Przy częstym używaniu, zużył się w przeciągu 8-10 tygodni. A i jeszcze nie polecam go to na wyjazdy bo się strasznie rozsypuje.

Ocena: 4/5



2. +Avène UK and Ireland  Soin Apaisant Contour Des Yeux (kojący krem pod oczy dla skóry wrażliwej)



Codzienny krem pod oczy do skóry wrażliwej. 
Skład: Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Matricaria Extract (Chamomilla Recutita), Caprylic/Capric Trigliceride, Cyclomethicone, Glycerin, Sucrose Stearate, PEG-12, Sucrose Distearate, Triethanolamine, Batyl Alcohol, Bisabolol, Carbomer, Dextran Sulfate, Disodium EDTA, Methylparaben, Phenoxyethanol, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate.

Co mówi producent: skład wody termalnej wzmocniony działalnością alfa - bisabolu ma zmniejszać podrażnienia w okolicach oczu i likwidować uczucie ściągnięcia.

Moja opinia:

Krem jest bardzo lekki, bez zapachu. Na pewno nie podrażnia okolic oczu, nie powoduje szczypania nawet jeśli niechcący dostanie się do oka. Stosowałam go rano przed nałożeniem makijażu oraz na noc. Bardzo dobrze nawilża okolice oczu i szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia ściągnięcia. Ogólnie bardzo dobry krem, nie wyróżnia się niczym szczególnym, pewnie są na polskim rynku jego tańsze odpowiedniki. 
Krem kosztuje około £8 (40 PLN) za 10 ml. Przy stosowaniu dwa razy dziennie bardzo szybko się zużywa. Krem godny uwagi i polecenia, ja już zakupiłam kolejną tubkę.

Ocena: 5/5


3. Lirene Dermoprogram peeling enzymatyczny



Peeling enzymatyczny do każdego rodzaju cery. 

Co mówi producent: Peeling pomaga złuszczyć martwy naskórek oraz usunąć zanieczyszczenia dzięki zastosowaniu kwasów owocowych – skoncentrowanych wodnych soków z borówki czarnej, cukru trzcinowego, pomarańczy, cytryny i cukru klonowego połączonych z alfa hydroksykwasami i papainą. Po zabiegu skóra jest wygładzona, pełna blasku i świeżości. 
Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Alcohol Denat., Papain, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Lecithin, Vaccinium Myrtillus Fruit / Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Polygonatum Multiflorum (Solomon’s Seal) Rhizome / Root Extract, Cupressus Sempervirens (Cypress) Seed Extract, Arnica Montana (Arnica) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Phenoxyethanol, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, CI 16035. (17.05.2011)

Moja opinia: Peeling ma bardzo przyjemny delikatny zapach i jest w postaci białego kremu. Jedna saszetka starcza spokojnie na 2-3 użycia. Stosuje go 2 razy w tygodniu (tak jak zaleca producent) i nie podrażnia on mojej twarzy, pojawia się tylko lekkie mrowienie w okolicach dolnej szczęki (po obu stronach podbródka) i zaczerwienienie, które przemija po pewnym czasie. Peeling pozostawiam na 15 minut po czym spłukuję go ciepłą wodą.
Po użyciu skóra jest nawilżona i wygładzona jak po mechanicznym peelingu. Polecam ten produkt i na pewno zakupię ponownie, ale tym razem w tubce.
Cena to około 2.5 PLN za 10 ml saszetkę.

Ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz